Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce. Dostarczamy naszym klientom wiedzę, która przyśpiesza ich rozwój, poprawia jakość życia, a tym samym zmienia świat na lepszy. W związku z rozbudową działu obsługi, poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. obsługi platformy szkoleniowej i rozwoju klienta Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Armii Krajowej 30 Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż za pomocą telefonu, szkoleń otwartych i zamkniętych z cenionymi ekspertami, a także obsługa klientów i rozwijanie współpracy z nimi w obszarze specjalistycznych szkoleń i programów rozwojowych. Jeśli: - masz za sobą doświadczenie sprzedażowe lub obsłudze klienta chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze, - potrafisz budować długotrwałe relacje, - lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami za pomocą telefonu, - jesteś osobą pogodną i optymistycznie nastawioną do życia i ludzi, - posługujesz się pakietem MS Office (głównie Word i Excel), Zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie rekrutacyjnej. Doświadczenie w branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem. Co chcemy Ci zaoferować: - umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem, - atrakcyjny system prowizyjny związany z wynikami sprzedaży, - realizację ciekawych projektów, - możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze na Lidera, - kartę MULTI SPORT, - tort w urodziny dla Ciebie i każdego członka zespołu, - wyjazdy zagraniczne z całą grupą W